Saturday, May 23, 2009

**People who Special Around Me**

Biar aku kenalkan yang ini..Gambar bestfrenz aku..Nama dia Nur Nadia Ashaari..Agak sensitif org yer..Tapi diala sahabat yang paling aku sayang, sebab dia sentiasa bersama waktu susah dn senang..walaupun kitaorg suka bergaduh..adat la kan masa berkawan..Tapi aku seronok berkawan dengannya..Aku da anggap dia sebahagian dari keluargaku..T aku cerita kn lebih lnjut sahabat aku ini..


Yang ini pulak geng2 cosmate aku masa diploma dulu..Rindu sgt dgn diaorg ini..Yang kelakar dan rasa ralat bila kitaorg mula rapat bila nak dekat akhir sem..sepnjang 6 sem dengan kumpulan masing2 tue yg buat tak rapat tue..Tapi diaorg la yg paling cool dan sempoi..Masa nie majlis makan malam jabatan kitaorg..kitaorg buat persembahan nyanyi lagu Kau Ilham ku khas utk pensyarah2 kitaorg..sedih sgt masa tue..

Gambar yg nie pula..gmbar 5 serangkai..Cosmate kitaorg cakapla..G ke kelas berlima, makan berlima, nangis berlima, gaduh mcm biasa la..tapi aku btl2 rindu dgn diaorg..

Ini la family UPMKB ku..heheh..gambar nie masa kitaorg smbut raya di bintulu..tak balik raya katakn..hehehe..Masa ini raya pertama jatuh pada tarikh hari lahir lu..hehehe..best sgt..

i mizz u all guys..thanks being apart of my life and give beautiful memory to me..Love u all so much..

No comments: