Saturday, May 23, 2009

my happy life!!!

Hari ini aku nk kongsi la gmbar2 yg aku rasa paling bermakna dalam hidup aku..Ak cari gmbar family ak mane entah folder yer..tak jumpa..tapi takpela tue lain kali ak letak..Tapi family aku lah yang paling aku rasa cinta, sayang dan aku bersyukur di lahirkan dan berada di pangkuan ibu dan ayah ku..

Gambar atas nie yela gmbar kali pertama aku smbut bezday aku dgn family upmkb..Along,angah,uda,eja,ekin,sue,awin,jep,donna n fendi..mmg best sgt..masa nie aku baru lepas balik terawih..bezday aku selalu jatuh pada bulan puasa..Mcm2 adiah aku dpat..thanks kawan2..love u all so much..


Gambar ini pula..masa majlis malam apresiasi untuk final year masa aku ambil diploma pengurusan perniagaan di UPM Kampus Bintulu Sarawak..Ini mmg kenangan paling indah buat aku..Ak dianugerahkan anugerah Khidmat Terpilih, Anugerah Kolej Sri Rajang, Anugerah Kos Pengurusan Perniagaan dan Anugerah Pelajar Terbaik Keseluruhan..Malam paling indah dalam hidup aku..Penat lelah masa belajar akhirnya terbalas..Moto hidup aku kat sana pun jadi realiti.."aku datang dgn harapan keluarga, Aku perlu pulang dengan Kejayaan"..Paling syok bila nama aku disebut kawan2 ku semua bangun bertepuk untuk ak..a'ah kalo masa boleh diputar ingin aku bersama mereka semua..


Gambar ini pula, masa ak di anugerahkn Anugerah Naib Canselor..Masa ak rasa bangga sangat sebab mak ayah aku juga dtg masa majlis ini..Rasa syukur aku dpt buat mereka berdua berbangga dengan aku..Mak ngan abah sama2 naik atas pentas..Wah nk menitis air mata nie pula..Masa nie Aku, Korina, Ekin ngan Syer terpilih dari UPM Kampus Bintulu untuk menerima anugerah tersebut.


Gambar ketika Majlis Konvokesyen Kali ke 31..Alhamdulilah aku selamat bergrduat menamatkan diploma aku dgn penuh jaya yer..syukur teramat sangat kehadrat illahi beri ak peluang untuk merasa keindahan perasaan ini.



No comments: