Tuesday, June 1, 2010

Hari Yg memeritKaN

Selasa..

Hari InI sEmUa BeRjAlAn SePrTi BiAsA..tApI hArI iNi KeRjA AkU tAk berjalan dgn lancar,kena raise order lagi sekali..

Hari nie TL aku marah sungguh kat aku..Walaupun dia marah aku terharu bila dia tanya aku balik aku ok ke tak? Skrg nie aku dah lali kena marah..sebb semua yer baru utk aku..Nak layan kerenah pelanggan yg mcm2..Tadi rasa macam nk nangis sgt..huhu..Tapi aku positifkan diri, belajar dari kesilapan dan usaha tak ulangi..

Aku kena tabah, aku kena belajar banyak benda lagi..Aku rindu sesgt ngan kwn2 aku..Aku rindukan aktiviti2 yg aku buat masa time belajar..Aku teringin nk pergi bercuti, bt aktiviti riadah..

Rindu sgt pada boo,nina,zai,eje.k.aza,ekin,ain n semua la..huhuhu..kwn2 aku merindui gelak tawa kita bersama..Tapi alhamdulilah kat tempat kerja aku ini, aku jumpa kwn2 yg boleh susah senang bersama juga, semua yer ikhlas dlm berkawan..Ya Allah aku bersyukur kpdamu yg pertemukan aku, sahabat2 yang banyak memberi dorongan dan bantuan bila aku dalam tak ketentuan..

saranghae,<3<3

No comments: