Thursday, May 27, 2010

Permulaan..

Bermula hari ini..ini lah permulaan aku bakal mengupdate blog aku nie..lama da aku tak update blog nie..huhuhu..
Rasa yer dah berbulan2..
Perkembangan terbaru, aku baru jer tahun lepas bulan 11 tamat belajar..Lepas duk bersuka ria selama 2 bulan, aku mula mencari kerja..Tapi baru aku tahu betapa payah juga nk cari kerja yg diidamkn..
Bulan 2 aku mula berkerja kat syarikat TOP GIRLS, cukup dua bulan aku dpt tawaran kerja kat syarikat Singtel. Diam tak diam nk masuk 3 bulan aku kerja kat situ..Aku cuba timba sebyk ilmu yg ada sebelum aku mula nk mencari di tempat lain..
Kat tempat kerja best la juga..tpi letih menghadap komputer hari2..Kadang2 rasa tertekan juga tapi sbbkn kwn2 atau blh dikatakan geng2 punya pasal tabah juga la..Tertekan bukan disebabkan tekanan dari sesiapa tapi bila nk menguasai kemahiran dan nk belajar benda baru yg rasa payah juga la..
Mungkin lepas ini kau jadikan blog aku nie tempat aku luahkan apa yg aku rasa setiap hari di tempat kerja..

No comments: