Tuesday, March 24, 2009

Malam Pesona Bintang III (MPB Kolej 15)

13hb Mac 2009 (JUMAAT) adalah tarikh yang ak tak kn lupakn..Majlis Makan Malam Rasmi Kolej Lima Belas bagi meraikan para penghuni yer yang bakal menamatkan pengajian semester ini..Aku pun antara final year juga tapi lagi kesian yer walaupun ini majlis bagi meraikan final year tapi ak tak rasa pun sebab aku kena bertugas..huhu..Tanggungjwb yang besar aku pikul sebagai ketua protokol..

Walaupun ak sedih tak dapat merasa seperti diraikan tapi ak rasa puas tanggungjwb yg diberikan ak dapat jalnkn dgn jaya yer walaupun masih ada kekurangan..

Dekorasi dewan yang cantik yang bertemakan warna merah, hitam, dan putih menaikkan seri di dalam ballroom Hotel Equotorial. Tetamu-tetamu yang hadir datang mengikut tema yang ditetapkan..rasa seronok bila apa yang dirancang nmpak berlaku di depan mata..

Pada malam tersebut, Kolej ak rasa bertuah sangat dengan kehadiran dua tetamu kehormat Datuk Dr. Muzahet, Ketua Setiausaha (KEKWA) dan Datuk Dr. Fadilah Kamsah sudi memeriahkan majlis pada malam tersebut..

Alhamdulilah semua berjalan lancar kecuali sistem audio hotel yang tak berapa baik dan tarian dari ASK yang agak menjOlok mata..hehe..Biasalah kalau rumah dah siap mesti akan ada pahat yang tetap berbunyi..Lumrah manusia yang tak pernah senang dgn org lain..

En Shah wakil Bahagian Hal Ehwal Pelajar dan Alumni memuji budak usher ak..nmpak smart..haha..bangga i tau..Ajk2 Protokol ak pun alhamdulilah semua dgr kata..

Dan yang paling tak sangka ak pun dpat anugerah malam tue..Anugerah Bersetia Berbakti..Hahaha..syok sgt..ada juga adiah yer walaupun bukan dari kategori utama..


No comments: